Marketing mreža - Lesaffre SR
17751
post-template-default,single,single-post,postid-17751,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

30 Jun Marketing mreža

MilenaObradovic-intervju

1. Kako zainteresovati i zadržati pažnju potrošača u eri hiperprodukcije?

Imam običaj da kažem da je dobra ideja osnov svega. Ako pored toga odaberete pravi alat putem kojeg će se ona plasirati do krajnjeg potrošača, nema sumnje da će ostati nezapažena. Današnji potrošači konstantno žele da vide, čuju i saznaju nešto novo i smatram da originalnost i inovativnost u pristupu postaju imperativi u kreiranju sadržaja i zadržavanju pažnje potrošača.

2. Nove tehnologije nam omogućavaju pristup različitim vrstama sadržaja. Šta je, po tvom mišljenju, kvalitetan content i kako ga prepoznati? (ako imaš neki primer…)

Kvalitetan content je onaj o kome se priča, koji ljudi, u moru različitog sadržaja, primete i zapamte, ali i onaj koji šalje jasnu i nedvosmislenu poruku. Danas više nije dovoljna samo reklama, potrebno je spoznati profil vašeg potrošača, spoznati i pratiti njihove navike i interesovanja, a onda i odabrati pravi put, tj. marketinški alat kojim ćemo im se obratiti, približiti i skrenuti pažnju na proizvod ili kampanju. To nije uvek lako, ali naše iskustvo plasiranja različitih poruka na društvenim mrežama, najviše u okviru naše Fejsbuk stranice Mesimo zajedno, pokazuje da uz relevantan kvalitetan sadržaj i iskrenu emociju, uspeh ne može da izostane.

3. Kako content može da pokrene na akciju, odnosno na angažovanost ljudi u oflajn svetu (ne samo kroz lajkove)?

Dobar sadržaj se pamti, a iskren, empatičan i svrsishodan content daje najbolje rezultate. On podstiče ljude na neku aktivnost – da se više zainteresuju za neki proizvod ili brend, da zauzmu određeni stav, da uzmu aktivno učešće u nekoj kampanji. U kreiranju contenta treba voditi računa da sve iz on-line sveta prožima i offline, jer se na taj način ostvaruje najveći efekat.

4. Da li po tvom mišljenju content mora da bude skup (u smislu produkcije, ideje itd.

Mislim da pre realizacije bilo kog contenta treba biti iskren i napraviti racionalan odnos između onoga što želimo postići i načina na koji to možemo. Slažem se da za dobar content treba uložiti sredstva, ali isto tako ne smatram da je nužno najskuplji sadržaj uvek i najbolji. Iskustva naše kompanije, ali i mnogih drugih brendova pokazuju da dobra ideja, čak i za malo odvojenih sredstava za plasiranje sadržaja i promociju, može dati odlične rezultate.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.