Posted at 14:48h
in
lesaffre
by lesaffre.rs
1. Kako zainteresovati i zadržati pažnju potrošača u eri hiperprodukcije?
Imam običaj da kažem da je dobra ideja osnov svega. Ako pored toga odaberete pravi alat putem kojeg će se ona plasirati do krajnjeg potrošača, nema sumnje da će ostati nezapažena. Današnji potrošači konstantno žele da...
Posted at 14:03h
in
lesaffre
by lesaffre.rs
Miodrag Jelić, generalni direktor kompanije Lesaffre Srbija od 1. juna ove godine preuzeo je dužnost generalnog direktora Lesaffre za tržište Srbije, Bugarske i Rumunije.
Dvadesetogodišnje poslovno iskustvo Miodrag Jelić proveo u brzo rastućim industrijama, radeći u velikim kompanijama kao što su Nestlé, Pepsi, L'Oréal. Karijeru je...
Posted at 13:54h
in
lesaffre
by lesaffre.rs
Ovogodišnja „Pekarijada“ završena je svečanim proglašenjem najboljih pekara Srbije u pet kategorija – najbolji u pripremanju tradicionalnog obogaćenog hleba je Lazar Milanov, u pripremanju bureka je Marjan Jerinić, somuna Srđan Stojanović, a buhtle sa džemom Marko Živković. Titulu „najboljeg mladog pekara“ poneo je Nenad Radovanović....